Heipodei vaan :D

Mitäkhää mie teille paljastaisin??

Uusi suhde edelleen kukoistaa :D Ihanaa ku rinnalla kulkee ihminen joka saa hymyn kasvoilleni mutta on nähnyt myös kyyneleeni.. tukee ja auttaa... rakastaa minua tälläisenä kuin olen, muuttamatta mitään.

Rakastan tuota miestä enemmän kuin ketään koskaan.... en ymmärrä itseäni... outoa eikö totta... ?? Joku tuli lunastaen paikkansa sydämessäni.Kesytti villivarsan joka löysi lopulta onnen ja paikkansa tässä maailmassa.. ¨

12 pitkää vuotta luulin jo olleeni kotiin.... mutta nyt about reilu 3kk sit löysin ihmisen joka ei antanut minun juosta karkuun tunteitani. Tuo mies avasi minulle ovet parempaan.... näytti minulle mitä maailmalla on tarjota muutakin kuin känniä joka toinen päivä ja krapulaa joka toinen... alussa en olisin halunnut sitoutua mutta juhannus muutti kaiken... AIVAN kaiken... uskalsin päästää irti menneestä ja alkaa lentää omilla siivillä... 

elämäni ei todellakaan ole täydellistä vieläkään mutta on tää siedettävämpää ku ennen....