Tästä onkin aikaa ku oon tänne mitn päivittän ni nyt ajattelin jtn hiukan teille kertoa mitä elämääni kuuluukaan...

No niin siis about 5kk ollaan ukkoni kanssa oltu yhdessä... edelleen onni kukoistaa ja ihana että USKALSIN laskea tuon elämääni peloistani huolimatta ja laitoin kaiken tähän suhteeseen kii... On tää vaan kyl ihana tunne ku on ihminen rinnalla kulkemassa joka tukee AIVAN kaikessa minua... jopa tässä petskojen kiusallaan laittamassa matkustuskiellossa mieheni tukee eli suomeks raahaa mua joka keskiviikko pakolliselle ilmoittautumiselle sikalaan käymään... yhteistä kotia rakennetaan tänne karhulan huudeille jne jne... on myös paljon juttuja mitä tulevaisuudessamme tulee tapahtumaan mutta niistä en teille vielä mainitse.... ja siis joo nyt mietitte et miten oon löytän miiehen rinnalleni ku oon tälläinen jne... teille tiedoksi että mieheni tietää kaiken minusta (rikoshistoriani, miesseikkailuni, lapseni tilanteen jne jne) AIVAN kaiken ja silti seisoo rinnallani ilman että edes miettisi että jättäisi minut.... ei oo tarvetta ollt hänelle valehdella mistään.... mutta joo tällästä tällä kertaa.... nyt lähen miettii kahvinkeittioa jne.... eli palailen päivittelemään teille taas kunhan kerkiin :)