Nyt kun olen päässyt pois narsistin alaisuudesta ja avannut silmäni hänen suhteensa. Olen miettinyt niiitä vuosia kun hänen kanssaan pyörin sinisilmäisenä naisena. Olin sinisilmäinen ja aikalailla psyykattu puheilla. En uskonut itseeni ja pidin itseäni huonona.  Itseluottamukseni oli poljettu niin alas kuin mahdollista, olemattomiin siis.. Kyllähän monikin ulkopuolinen  sanoi asiasta mitä tuo ihminen minulle tekee mutta mie en uskonut. En suostunut näkemään. Käänsin monelle ihmiselle selän katkaisten välit juuri noiden puheiden takia... Nyt kun mietin niin tajuan että tuo ihminen repi minut tuhanneksi palaseksi vieden koko ihmisyyteni vuosien aikana. En oikeastaan näe hänessä mitn positiivista ja olen pyhää vihaa vain täynnä häntä kohtaan ja se tässä kaikessa pelottaakin. Yritän käsitellä nämä negatiiviset tunteet sisälläni puhuen niistä etten vaan päätä vetää pulloa vodkaa ja lähtien sooloilee... nyt minun on vain pidettävä pääni kylmänä koska ENÄÄN tuon ihmisen takia en lähde lusimaan... En enään!! Olen monet petokset ottanut pelkästään omille syilleni koska olen halunnut suojella tuota kyseistä ihmistä a.) hänen asenteellaan jos linnaan menisi ni turpaanhan siellä hän saisi. b.) puheet oli kovin RAKKAUDEN täyteisiä kun vankilasta hänelle soitin (ja seuraavassa lauseessa hän kertoikin minulle rehellisesti harrastaneensa seksiä jonkun random akan kanssa hmm... mitä rakkautta se vittu on jos siinä kohtaa ku ns akka on linnassa muna ei pysy äijän housuissa jne ja ainakin yhden tää äijä oli noist "hoidoistaan" viennyt MUN kotiin..? ) Joo mun ois pitän tajuta jo siinä kohtaa et kaikki ei todellakaan ole niin ku pitäis... mut enpä tajunnut ja jos olin saamassa vihjettä asioiden oikeasta laidasta ni lisää vaan kauniita sanoja miehen suusta tuli ja siten "psyykkasi" minut uskomaan häntä....     Nyt minä elän omaa elämääni ja käyn kuitenkin tuota menneisyyttä hänen "kynnysmattonaan" läpi ja tää on helvetin rankkaa henkisesti ns "repiä haavat auki" mutta nyt minun on pakko tämä tehdä että pääsen irti hänestä ja hänen otteestaan.... ja pääsen jatkamaan elämääni rakkaan AVIOMIEHENI kanssa.....