Mie muuten tajusin et miks mieheni kans oon ollu alust lähtien avoin jne oma itseni vaikka kaikkien muiden kans oon ollu tosi salaileva jne en oo näyttän monillekkaan aitoa itseäni... Siks et meidän suhde alkoi kaveri meiningeissä eikä mieheni kiirehtin suhdetta saamaan... Kaikki meni omal painolla jne ilman kiirettä... Meidän kaveruus vaan syventy ajan kans rakkaudeksi jne jne 🙂 Olin kuitenkin eksän nurkissa viel siinä kohtaa kun aviomieheni tuli kuvioihini.. Ihastuin mutta ajattelin etten pääse eksästäni koskaan mutta pääsin koska itse päätin että lähen aviomieheni matkaan katsomaan mitä tämä suhde tuokaan.. tänään risen työntekijä kysyi miten elämäni on muuttunut edellisestä tuomiosta ja vastasin nauraen olevani naimisissa ja vihdoinkin vapaa narsistin otteesta... eksä kyllä edelleen koittaa sekoittaa meidän elämään mut nyt kun tiedän hänen keinonsa ja olen avannut silmäni ni on helpompaa huomata hänen yrityksensä saada elämääni sekoitettua...En ole enää se tyttö joka saadaan puhuttua uskomaan valheita.. en ole se ihmishirviö jota kaikki vihaa.. eräänä iltana eräs eksän ystävä kävi meillä kylässä rakastani tapaamassa ja tämä eksän ystävä huomasi että minähän puhun vaikka en ollut kaljaa juonut sinä iltana... miksen puhuisi kun eksä ei ole enään hiljentämässä minua... Ihana tunne saada puhua ja pölpöttää vapaasti ja nauraa vapaasti ilman että pitäisi pelätä.... !!!! Olen kuin uusi ihminen vaikka olen eedelleen se sama ihminen kuin aina ennenkin mutta nyt olen vain AITO oma itseni enkä se alistettu tyttö jota eksä hakkasi. Jota eksä pyysi puhumaan suoraan mutta ei kuitenkaan kestänyt rehellistä ja avointa puhetta.. MINÄ OLEN OMA ITSENI!!!! minulla on eräs ystävä tukenani johon voin sanoa luottavani enemmän kuin kehenkään toiseen naiseen ikinä ennen...  !!! en tarvitse miljoonia ystäviä...  mieheni ystävät ovat ottaneet minut avoimesti laumaansa ilman ennakko asenteita... he hyväksyvät minut koska tietävät etteivät itsekkään ole täydellisiä niin eivät vaadi minua olemaan. Outoa kyllä miten elämäni on muuttunut... ihana tunne.... mutta ei elämäni ole mitn satukirja elämää... ongelmia on mutta niistäkään minun ei tarvitse selvitä enään yksin!!!!