tässä teille paljastusta mun koko elämäst mie olin 4 ensimmäistä peruskoulu vuotta velhonkallion ala-asteel ja sit muutettiin metsolaan ni vaihdoin koulun metsolan ala asteeseen no siel kerkesin sit käymään vissii alle 4kk ajan koulua ennen ku tuli noit pidempii osasto jaksoja joiden takia kävin sairaalakoulussa opiskelemassa... no 7lk mut päätettiin laittaa lankkarin yläasteelle opiskelee ku oli tarkotus et oisin palannut mutsin jal villen kans kotiin asuu no eii siit koulun käymisest lankkarissakaan tullut yhtikäs mitn ni kävin sit 7lk:n loppuun lastenkodin ohjaajan avustuksella keittiönpöydän ääres puurtaen ku olin samaa aikaa vierihoidossa et vessaankaan en ilman ohjaajaa päässy... no 8k:n alotin kouvolas siin ylä asteel mikä palo aikoinaan poroiks mut ei siitäkään tavallises koulus käymisesmtäni tullut mitn ni siirryin sit kasvunportaiden omaan koti kouluun opiskelee sinne palkatun opettajan kanssa... no siel kausalassakin ku asuin ni kävin alakerrassa koti koulua ja 9lk tehtiinkin ihan hullun raivolla opettajani kans töitä et saatiin mun päättötodistuksen keskiarvo nostettua sille 8.4 tavotteelle joka oli yhessä tehty 9lk alussa.. siks noin korkea tavote ku mul oli suunnitelmissa hakee aloille jotka vaati hyvää keskiarvoa päättötodistukseen... no joo ei ne mun opiskelujen alotuskaan nyt mennyt ihan suunnitelmien mukaan... usein oon naurankin ääneen et 8.4 keskiarvolla musta tuli sit lopult päihdeongelmainen rikollinen vaikka mul ois ollut mahdollisuudet ihan muihinkin juttuihin.. mut joo näin... 😕mun elämä on aina oikeastaan ollutkin valitettavasti.. en oo koskaan oikee sopeutun mihinkään tai kotiutun minnee siks myös aikuisiällä noit muuttoja ollut yli 30krt ku en oo missään asunnossa tunten olevani kotona... mulle ne kaikki asunnot on olleet vaan bilemestoi, juomispaikkoja, nukkumispaikkoja tms.. raiteille ku tulin ni mul tuli heti sellainen olo et mie oon nyt tullut kotiin eikä se täst asunnosta johdu tai täst ylisuuresta tavara määrästä vaan siitä et raksun luona mun sydämeni tuntee olevansa kotona.... tuokin et tääl tunsin oikeasti elämässäni ensimmäisen kerran olevani kotona oli mulle itsellenii helvetin hämmentävä asia josta en aluks puhun ees rkasulle mut jossain kohtaa sit aika nopeasti kuitenkin kerroin myös sille mitä olin tänne tullessani jo tuntenut sisälläni 😕