Mietin sinua yksin tässä kun istun.

Sinä teit tunteettomasta hurrikaanista lauhkean kevät tuulen.

Sinä pelkäät että olen sinun kanssasi vain hyötyäkseni sinusta, mutta miten noin persaukisesta ihmisestä voi hyötyä?

Minä olisin onnellinen vaikka napajäätiköllä iglusssa (tai siellä Rovaniemellä ;) )  kunhan sinä olisit siellä kanssani.

Minä jätin kaiken tutun ja turvallisen takiasi. sinun kanssasi uskalsin koska sydämeni luottaa sinuun

Minä kuuntelen päivittäin sinun "raivoamista" jostakin mutta silti minä olen onnellinen vaikka olenkin aikamoinen lapanen nykyään.

Sinä näytät itsevarmalta mutta minäpä tiedän että sinä et luota riittäväsi.

Minä en mennyt kanssasi naimisiin että voisimme erota ensimmäisen ongelman tullessa eteen.

Minä menin sinun kanssasi naimisiin koska rakastan ja haluan että selvitämme ongelmat tiiminä YHDESSÄ.

Minä en tiedä miten saisin sinut luottamaan että minä en ikinä vaihtaisi sinua keneenkään. En edes niinä huonoina päivinä.

Vasta kun tulit minun tarinaani on minunkin elämälläni tarkoitus ja luotan että sinä kuljet tämän kivikkoisen tien kanssani loppuun.

Enään en ole yksin ja sinun rinnallasi on paikkani.

Mun pitäis ymmärtää että sinulle voin olla myös virheellinen, varsinkin kun sinäkin olet etkä virheitäsi minulta piilottele.

Sinä olet kaikkeni. lapseni ja tuon mielenvikaisen kissamme lisäksi.

Ilman sinua ei olisi minuakaan. tai olisi mutta olisin vain tyhjäkuori ilman sisältöä tai olisin haudasssa.

Sinä et ole minulle tarve vaan sinä olet sydämeni valinta.

rakastan sinua vaikka voisin 100krt päivässä tappaa sinut.

Minä olen nähnyt elämässäni satoja miehiä mutta sinun kaltaista en ole koskaan tavannut.

Olet niin ainutlaatuinen tai yhtä pähkähullu kuin minäkin niin siksi  umpijäinen sydämeni alkoi huuutamaan nimeäsi.

 

Minä rakastan sinua ja vain sinua <3 

 

-laiska Vaimosi-