hei rakas simpukkana itseään kutsuva  jääräpäinen aviomieheni!

halusin yrittää kirjoittaa kirjeen sinulle... tai siis edes lyhyen kirjeen asioista mitä  pohdin pääni sisällä näin yön pimeinä tunteina...Sinun kanssa olemme kokeneet paljon yhteisellä taipaleellamme (sekä positiivisia että negatiivisia asioita) mutta kaikesta huolimatta seisomme tässä yhdessä rinnakkain elämän eteemme heittämiä tuulimyllyjä vastaan taistelemassa ❤ rakastan sinua niin paljon että minua pelottaa näin vahvat ja aidot lämpimät tunteet jollaisia en ole koskaan kokenut kenenkään toisen kanssa elämässäni <3 Sinä olet ensimmäinen ihminen jonka kansssa kuuntelin sydäntäni enkä järkeä hyötyäkseni sinusta <3 sinä teit kovan työn että pääsit elämääni ja osaksi tätä omituisten otusten kirjavaa laumaa jollaisia minä ja läheisemme olemme <3 sinä voitit jopa äitini luottamuksen ja pääsit sisälle perheeseemme olemalla aito oma hullunkurinen itsesi <3 aikaa ja kärsivällisyyttä sekin sinulta vaati mutta  luulen että se kannatti <3 on ihana kuulla kuinka sinä olet vasta vähää aikaa sitten alkanut puhumaan että olemme perhettäsi <3 sinua kunnioitetaan ja vain siksi että kohtelet meitä kaikkia ihmisinä etkä yritä nostaa itseäsi meitä muita korkeammalle <3  *pus*  ❤mutta jos rehellinen olen niin ilman sinua ei ole minuakaan  tai olisi mutta olisin vain tyhjä ihmiskuori ilman mitn henkistä sisältöä tai ainakaan positiiviset tunteet eivät olisi osa minua jos sinä et olisi rinnallani kulkemassa tätä elämän kivikkoista polkua ❤ Sinun kanssasi mikään ei ole mahdotonta... ❤ sinun kanssasi olen saanut osan itsevarmuudestani takaisin ❤ Sinä tuet ja tsemppaat minua elämäni haasteissa ja saat minut uskomaan itseeni.. ❤ sinun kanssasi koen olevani vihdoinkin vapaa vaikka naimisissa olenkin ❤ Sinun kanssasi olen ensimmäistä kertaa elämässä aidosti onnellien ❤ sinä et ole koskaan vaatinut minulta kuin että olen aito oma itseni ja sinä olet teoillasi näyttänyt että minä riitän sinulle ❤ hämmentävää kyllä että minä joka kuuluisi monien ihmisten mielestä ongelmajäte astiaan sain sinut elämäääni vaikka välillä mietin että miksi sinä haluat olla juuri minun kanssasi koska en ole todellakaan mitään täydellistä vaimomatskua ja saisit varmasti minua 10000 kertaa paremmankin vaimon itsellesi... ❤ minä rakastan sinua enemmän kuin sinä koskaan tulet edes ymmärtämään kosska en osaa sinulle suullani kertoa tunteitani sinusta niin että ymmärtäisit.. ❤ katselen sinua monet kerrat päivässä ja kun katsot takaisin niin suustani kuulen tulevan puheena lauseen "minä rakastan sinua" ❤ - sinun ja vain sinun villivarsa-