Mul iski ihan yllättäen röökil ollessani vitun ikävä lastani😭 ja samalla hetkellä iski teräväst muistiin kuinka paska äiti mie olen oikeasti ollut lapselleni elämässään😭😭😭

mie kuitenkin itse luovuin omast tahdosta lapsestani tilanteessa jossa ymmärsin etten pysty antaa hänelle sitä kaikkea mitä hää elämänsä aikana oikeasti tarvitsee, en pystynyt antamaan hänelle kotia jossa on turvassa kaikelta muulta maailmalta.. en pystynyt tarjoamaan hänelle maailman turvallisinta paikkaa äidinsä sylissä jne, koska mie siinä kohtaa ymmärsin itsestäni sen vitun säälittävän ja ihan vitun alhaisen faktan etten mie oo pysty siinä kohtaa huolehtimaan edes itsestäni siinä tilanteessa mikä silloin oikeasti käynnis elämässäni olikaan ni tajusin etten mie ole .kykeneväinen huolehtimaan lapsestani ja soitin itkien hysteerisesti ammattilaisille lastensuojelussa ja MINÄ itse pyysin heitä tulee hakee pois luotani oman lapseni tarjotakseen hänelle sen turvallisen elämän jota en itse todellakaan ollu kykeneväinen hänelle antamaan äitinä siinä tilanteessa jossa elämäni oli.. MIe yritin oikeasti lapseni ensimmäisen vuoden olla vitust yli omien voimavarojenikii äitinä olla omalle lapselleni vaikka väkisin mut miekin olen ihminen enkä mikään vit jumala ja ku romahdin totaallisesti henkisesti kuoleman väsyneenä lattialle suorilt jaloiltani mut ei mul ollu siinä kohtaa ollu yhtään muita vaihtoehtoja kenelle soitan apua saadakseni oikeast ku ne lastensuojelun ihmiset.. 😭 tai joo se ihminen jonka uskoin auttavan mua kaikessa elämässä istui siinä kohtaa mein lähimmäs baarissa (kolossa) ystäviensä kans kaljaa kittaas ja hauskaa pitämässä miettimättä sekunttiakaan minuu ja poikaansa.. vasta kun näki minut kulkemassa keskiyön aikaan ikkunasta muisti edes minun olemassa oloni kun kävelin YKSIN sen baarin ohitse ja astuin ovesta sisään missä hän juhli ystäviensä kaa hauskaa pitäen sinä iltana kun minä olisin tarvinnut eniten häntä auttamaan minua henkiseksi avukseni mutta EI häntä siinäkään kohtaa kiinnostanut mikään muu asia maailmasta kuin se et HÄN SAA JUODA PÄÄNSÄ TÄYTEEN YSTÄVIENSÄ KANSSA HAUSKAA PITÄEN BAARISSA 😣😭Niin kuin monena muunakin iltana hän siellä istui ja moni siellä olevista asiakkaista luuli että hän siellä ryyppäsi omia rahoja mutta totuushan oli että hän siellä joi meidän rahojamme.. minun ja lapsemme jonka ristiäisrahatkin jopa siellä joi....!!! Minähän odotin toista lasta hänelle mutta hän minulle keskenmenon potki eräänä yönä tullessaan baarissa meidän lapsen nukkuessa makuuhuoneessa ja sen jälkeen olin sairaalassa... ja joo samoihin aikoihin aloin tehtailemaan petoksia koska minun oli pakko että saisin ruokittua lapseni!!!! mut joo se täst aiheest..

 

VAIKKA MIE OON OLLU AIVAN TOTAALLISEN PASKA ÄITI NI SEKÄÄN EI TUU MUUTTAA SITÄ TOSIASIAA ET MIE RAKASTAN LASTANI IHAN HELVETISTI EIKÄ MIKÄÄN TAI KUKAAN TUU VIEMÄÄN SITÄ ET HÄÄ ON MUN ELÄMÄSSÅ NUMERO 1 JA TULEE PYSYMÄÄN SILLÄ ENSIMMÄISELLÄ SIJALLAAN niin kauan ku mussa henki pihisee ja sydänkäyräni vittu näyttää aivan muuta ku pelkkää suoraa viivaa<3 ❤