Hellurei vaan täältä korvesta metsän seasta! :P 

Ajattelin teille hiukan päivitellä tänne kuulumisiani jne vaikka en tiedä et ketä ne edes kiinnostaa... ;)  No mut joo rakas on työmaalla ja mie tän päivän kulutan omia asioita hoidellessani ja elukoiden kans kesästä nauttien... Soittelin tos pari virka puhelua  ja asiat alkaa etenee... nyt alamme ensinnäkin valmistelee sitä että on oikea aika kertoa Peikolle KOKO totuus siitä miksei hän asu luonani vaan siellä missä asustelee (on kuulemma alkanut asiasta kyselemään jne ja itse koen että se on mun tehtävä kertoa hänelle rehellisesti syyt jne hänelle itselleen naamatusten kun on oikea aika)  ja sitten mun reissuun lähtö aikataulut alkaa selviämään pikkuhiljaa ja valvottuun koevapauteen pääsyä alamme nyt jo työstämään niin mun ei tarvi sit ku kävästä vanajalla niin pääsenkin jo takas kotiin rakkaan laumani kans jatkaa elämääni eli kuntouttavaan työtoimintaan jne jne..... :)  <3 enpä oo koskaan ees kuullut et sen valmistelun tuohon asiaan voi aloittaa jo ennen lähtöä mut onneks mieheni ystävä tiesi tuon kertoa... hyvä mulle/meille! :)  <3 Huomenna tai sit maanantaina pitäis lähtee kotkas käymään asioita hoitelemassa jne mut toisaalta toivoisin et vast ma ku sit reissu menis 110% suunnitelman mukaan eikä tulis mitn ylilyöntei eikä alkais mopokeulii kiusauksien kanssa.... mut joo eiks se niin oo et asenne ku on oikea ni kaikest selvii... ja toisaalta luotan itseeni et järki pysyy päässä ja suunnitelma pitää et käyn siel ja tuun takas kotiin (mieheni siis antais mun olla siel pidempääkin mut EN mie haluu olla siel ku juuri sen ajan ku tarvis et saan asiat hoidettuu ja sit äkkii takas kotiin tai siis ei kotiin vaan tänne mökille lauman luokse ;) <3 )   Musta on tullu vissiin TYLSÄ mut ei mua kiinnosta vittuakaan mikään kännis öykkäröinti tms säätäminen vaan nautin rauhallisuudesta ja siitä et asiat on kunnossa jne... enkä haluu pistää kaikkea tätä paskaks mitä ollaan 2v rakennettu mieheni kanssa <3 todellakaan.. tää on juuri sitä mitä haluan elämältäni <3 tää on aivan parasta <3  harva ees tajuu et kuinka paljon oon muuttunut ja oon löytänyt järkeni joka oli kadoksissa vuosia.... ;)  ihmiset luulee et mieheni tekee päätökset mun puolesta mut  EI sekään asia ole niin mut kylhän maailmaan ääntä mahtuu ja siis siks ihmiset luulee ku ei meil oo mitn tarvetta elämästämme mitn tiedotustilaisuuksii pitää tms... mut joo... nyt  maileihin vastailee ja sit ulos toho pihalle rantsuun ihmettelee elämää jne.... :)  <3 

ihanaa loppuviikkoa kaikille teille ;)