Puhun sinusta.

Ajattelen sinua.

Rakastan sinua omalla karulla tavallani.

Mietin sinua.

Haluisin tavata sinut.

Vielä kerran!

Mutta ei!

En anna itselleni lupaa tavata sinua koska tiedän että se olisi piste kaikelle.

Jos tapaisin sinut naamatusten niin en usko että palaisin kotikaupunkiini enään!

Sinä olet se jonka kanssa olin aidosti onnellinen.

Sinä olet myös se joka minua pahiten satutti!

Väitit monet kerran itkien rakastavasi minua.

Silti yritit tappaa minut monet kerrat

Olit elämäni.

Kuulut sydämeeni.

Anna anteeksi!

Yritä ymmärtää mitä tää kaikki on mulle!

En mie tahallani ole tälläinen!

Sie olit se joka on nähnyt sen aidon minut ensimmäistä kertaa!

Sinä tunnet minut paremmin kuin kukaan muu maailmassa!

Mutta minä pelkään!

Yritä ymmärtää...

Anna mulle aikaa

Annathan sinä koska tiedät että minä tarvitsen!

Nää on vitun isoja päätöksiä mulle..

Sinä tiedät sen!

Kiitos että ymmärrät!