Rakastan sinua enemmän kuin osaat koskaan edes ymmärtää...

En ole koskaan ajatellut että tälläinen tunteeton pelaaja menisi ja rakastuisi..

tarvittiin vain samanlainen pelaaja kumppaniksi...

elämähän on muutenkin yhteispeliä...

Nyt nämä kaksi tunteetonta pelaajaa pelaavat samassa joukkuessa...

En koskaan miettinyt että unelmieni kumppani olisi n.160cm +50 jääräpäinen rujo ukko....

Mutta sinä opetit sen minulle että sisin ratkaisee...

Annoit aikaa ja opin luottamaan..

Sinä olet ensimmäinen ihminen joka kohdellut minua alusta lähtien ihmisenä..

Sinun kanssasi kuuntelin sydäntä enkä järkeä niin kuin yleensä olen tehnyt...

Sinä olet minun kaikuluotain...

Sinun kanssasi en pelkää että eksyisin elämän merillä....

Sinun kanssasi uskon että pääsen "satamaan" tässä elämässäni...

Simpukka minä rakastan sinua.

t. Villivarsasi josta koulutat ykkösluokan ravuria ;)