Minusta tuntuu että pääni hajoaa.

Minusta tuntuu että koko pakka kohta hajoaa.

Ketään ei kiinnosta mitä minulle kuuluu.

Kaikki hokevat omia ongelmiaan.

Minusta on tullut joku yleinen terapeutti.

Minun päässäni pyörii itsesyytöksiä menneistä virheistä.

Minä en osaa antaa itselleni kaikkea anteeksi.

En vain pysty katsomaan itseäni peilistä, vaikka niin kaikille väitän.

kaikki hokee että minä olen onnellinen.

Olenhan minä mutta menneisyys kaihertaa ja pahasti.

Välillä pelkään että romahdan, enkä nousisi enään.

Minua halataa.

Minua tuetaan.

Minua tsempataan jaksamaan.

Maailmassa on kuitenkin vain kaksi ihmistä jotka tietävät totuuden.

He ymmärtävät etten minä ole kone.

Minä en jaksaisi enään.

Silti minä yritän auttaa läheisiäni, unohtaen itseni.

Mutta en tiedä kauan jaksan enään