tiistai, 10. lokakuu 2023

kuka minä olen??

 KUKA MINÄ OLEN?

"kuka minä olen???" on kysymys joka on pyörinyt päässäni paljon lähiaikoina tai no pidempääkin mutta kuitenkin... Olen tehnyt tätä matkaa itseeni vuodesta 2019 asti ja nyt vasta mietin näitä nimi asioita... En tiedä olenko se joksi synnyin eli P mutta toisaalta taas nykyinen R sukunimi saa minussa aikaiseksi jtn sellaista erivänkää värinää etten tiedä että haluanko kantaa sitäkään nimee loppujen lopuksi...

mutta KUKA MINÄ OLEN??

Olen myös miettinyt paljon biologisia juuriani joista polveudun koska toisaalta enhän voi tuntea itseäni jossen tunne edes juuriani... Onneksi äitini ja eräät suvustani ovat olleet niin ihania että ovat auliisti vastailleet kysymyksiini joita tulee päivittäin mieleeni...  hmm... outoja mietteitä tulee mieleen kaiken muun lisäksi....

yritän selvittää itselleni KUKA MINÄ OLEN?

mutt yritän myös saada muut läheiseni näkemään keitä HE ovatkaan... teemme tätä matkaa yhdessä toisiamme tukien mutta jokainen meistä käy asioita myös erikseen lävitse jokainen omalla tyylillään... Poikani kysyi yhdessä puhelussa "äiti miksi sinä olet Ranta, etkä minun ja isäni kanssa sukunimeltäsi sama??" No siihen oli vaikea vastata koska enhän minä tiedä itsekkään mikä sukunimeni on tai tiedän minä miksen ole myös sukunimeltäni sama kuin he... Toisaalta eihän nimi ihmistä pahenna jos ei ihminen nimeä.. Minä olen tehnyt joo elämässäni hirveästi virheitä mutta ei nekään saa minua vaihtamaan nimeäni eikä edes sukunimeäni jottei ihmiset tunnistaisi minua.. minulla ei ole mitään syytä mennä piiloon ketään ei edes nimeni taakse... Minä haluisin vain olla nimeltäni se joka oikeasti olen mutta se on vielä arvoitus... tai ei arvoitus vaan suuri kysymysmerkki että KUKA MINÄ OLEN?

Tiedän kenen silmät näen peilistä mutta nekään eivät anna minulle vastausta KUKA MINÄ OLEN?  Vaan nekäåän ei kerro nimeä tälle henkisesti väsyneelle naiselle mutta joka ei ole luovuttajaksi syntynyt. Vanhempani eivät synnyttäneet tänne moisia vaan meille opetettetiin kuulemma jo äidin maidossa ettei heidän kaltaiset tässä maailmassa pärjää mutta se on yksi tarinoista joita elämästäni kertova kansien väliin kirjoitettu kirjaksi tarkoitettu opus pitäisi kansiesa välissä mutta mikä sen kirjan nimi olisi on se mitä en tiedä mutta haluan kovasti selvittää koska KUKA MINÄ OLEN?

Kommentit

Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

Ladataan...