Vihdoin ja viimein muutto on suoritettu loppuun tai siis loppusiivous on tekemättä viel entises asunnossa mutta sekin hoidetaan huomenna pois alta ni sit on thö end vanha asunto jne... Siitä oon kyl sanonut kaikille et tuo asunto mihin nyt muutin ei tule todellakaan olemaan loppu elämäni asuinpaikka eikä se ole mikään koti vaan se on asunto/kämppä jossa säilytän tilanteen pakosta tavaroitani tällä hetkellä.... mut joo.o...

Moni ihminen on lähiaikoina sanonut mulle et "ihana et oot onnellinen ja näytät aidosti olevasi onnellinen nykyään jne.." mut joo oon mie pääpiirteittäin onnellinen elämääni vaikka ongelmia mulla riittää vaikka muille jakaa mutta ei ne valittamalla parane eikä ne kyl oo mitn kuoleman vakavia... sen jälkeen ku opin olee sinut itseni kanssa ja tein asenteen muutoksen päässäni niin opin ettei mikään ns ongelma ole ongelma JOS en tee siitä itse ongelmaa itselleni ni aika moni asia elämässäni muuttui koska ITSE päätin muuttua (moni läheiseni ja puol tuttu menneisyydessä yritti saada mut muuttumaan jne jne mut ei se niin toimi et muut sanoo asian vaan ihmisen pitää itse tajuta asia!!)

Oon oppinut myös sen etten vaadi itseltäni mitn täydellisyyttä tms virheettömyyttä vaan kohtaan asiat ihmisenä niin ku ne on jne jne..

päivän aforismi: "menneisyyteen en voi enää vaikuttaa, vaan sen kanssa on opittava elämään mutta tulevaisuuden ei todellakaan tarvitse olla samanlaista paskaa! Ihminen muuttuu jos hän itse haluaa muuttua...eikä asiat ole aina niin mustavalkoisia kuin ulkopuoliset kuvittelevat jotka eivät tiedä koko totuutta!!!"