Se ois taas joulu, vastahan se vuosi sitten oli... silloin piilottelin sikoja jne mut nyt on ihan eri ääni kellossa... mut joo o... tätä vuotta ku miettii ni voin sanoa et aika vitun negatiivinen vuosi ollu mut toisaalta sit taas on kyl ollut positiivisesti aikamoinen vuosi mut joo.o.... kesän jälkeen on tapahtunut kaikenlaista  mut  nyt  muutaman kuukauden aikana on ollut AIVAN parasta se miten paljon oon nähnyt "pientä" rakasta TEINIMONSTERIANI... eli enemmän kuin vuosiin ja se miks näin on ollut johtuu aivan musta itsestäni siis etten oo peikkoo tavannut mut mitn ei oo viel menetetty ja nyt on aika kurota se aika takas ja todistaa hänelle (muille mun EI todellakaan ees tarvi ajatella todistelevani yhtään mitään!!) se että on mun elämässä kaikkein tärkein ihminen...tammikuussa lähdenkin taas 11pv ja tuun takas "kotiin"  vasta(jo) 14pv <3 mut joo.... tää loppu vuosi on myös saanut miut tajuamaan sen että mun on aika ajatella myös itseäni koska ei mun pää kestä sitä että huolehdin muista niin paljon että unohdan itseni täysin... ja senkin oon ymmärtänyt että parisuhteeni tilanne ei ole se mitä sen haluisin olevan mutta se siitä aiheesta koska en haluu paljastaa liikaa asioistamme....  mut joo... elossa olen edelleenkin mutta ens vuoden to do-listaa olen jo alkanut tekemään ja siitä ei tule mitenkään lyhyt mutta kaksi ensimmäistä asiaa on Peikko ja minä itse!!!

Mutta joo.. viimeiseksi haluan kiittäää mun läheisistäni:

Isosiskoni: kiitos että susta on tullut lähikuukausien aikana mun yks luotto ihmisistä joka on kestänyt mun naurut., murinat, kwaakkumiset jne... kiitos että olet olemassa <3

Isoveljeni: kiitos että autoit ensimmäisen kerran mua jo ennen kuin synnyimme mutta kiitos että olet kestänyt mun pikkusiskon kiukkukohtaukset, turhat höpinät jne räjähtämättä suuremmin!!!!

ja viimeiseksi haluan kiittäää mun luottotiimiä eli harvaa mutta sitäkin rakkaampia 110% luottoystäviäni!!!! ilman teitä ja tukeanne en olisi enää hengissä!!!!

HYVÄÄ JOULUN AIKAA TEILLE KAIKILLE JA PAREMPAA VUOTTA 2024 <3