Hmm.. mitenköhän tän nyt aloittaisi...No jos sitä suoraan vaan asiaan...

elikkäs:

Miulle tuli viime viikolla muutamakin eri ihminen sanomaan etten oo enää samanlainen ku ennen olin jne jne ja se on TÄYSIN totta... En mie joo enää sekoile räkäkännissä oksennukset rinnuksilla kuola poskella ihmisten  välejä hämmentäen jne aiheuittaen muille pahanolon vaikka väkisin koska minulla itsellänikin on... joo siis kyllä juon nykyäänkin mutta hillitysti (miult yks immeinen kysykin et inhoonko ajatusta vetää känni ni vastasin hälle ja teillekin sen verran voin avata asiaa et ei  en vaan PELKÄÄN sitä ajatustakin että joisin itseni sellaiseen kuntoon etten hallitsisi suutani tms satuttaisin sanoillani tai nyrkeilläni ulkopuolisia jne ja siksikään en juo..) Mutta se että olen nykyään tälläinen on miun omapäätös ollunna ja siis valehtelisin jos tää ois jtn helppoa tms koska REHELLISESTI sanottuna kyl mua ahdistaa jne ku oon nykyään tämmöinen tylsimys jne toisinaan mut sit taas joo osaan kyllä riehaantua jne mutta joo,... en sano että olisin täysin päihteetön nykyään vaikka en alkoholia ns tuekkaan mutta se taas on toinen tarina edelleenkin.... en koe olevani mitenkään ylimielinen tms muille vaikka he juovatkin vaikka sille näytänkin mutta totuus on aivan muuta.. ja se etten minä juo EI ole ukkoni päätös vaan täysin ja pelkästään miun oma. se että miksei hän juo on asia mihin hän itse voi vastailla jos haluaa.

Hyvä esimerkki on eräs ihminen jonka kanssa olin aikoinaan ku paita ja perse tuli miulle sanomaan "Jonna myö ollaan ihan samanlaisia ihmisii jne jne" eli alkoi vertailee meitä keskenämme sai miut näkee punasta ja pahasti (ennen oisin kiskassu turpaan häntä mut EN enää ja varsinkin kun kyseessä ihminen josta välitän jne jne !!!)

EN OLE TÄYDELLINEN MINÄKÄÄN MUTTA VITTU TUO ETTÄ MUA VERRATAA MUIHIN ON ASIA MIT'Ä EN HYVÄKSY!!! EIKÄ MUN VITTU TARVI!!!!

Tässä teille pari  rehellistä faktaa  minusta :

1. MINÄ EN NYKYÄÄN HARRASTA FYYSISEN VÄKIVALLAN TUKEMISTA VAAN TUEN SITÄ ETTÄ PUHUMALLA ASIAT SELVITETÄÄN EIKÄ NYRKEIN!

2. MINUN ELÄMÄSSÄNI TAPAHTUI PALJON KUN EN ASUNUT KOTKASSA JA NE ASIAT MUUTTIVAT MINUA IHMISENÄ TAI EIVÄT MUUTTANEET VAAN TOIVAT ESILLE SEN AIDON MINÄN JOKA OLI MONEN KULISSIVERHON TAKANA!

3. MINÄ EN PIDÄ ITSEÄNI MITENKÄÄN PÄIN PAREMPANA IHMISENÄ KUIN MUUT ENKÄ TODELLAKAAN TÄYDELLISENÄ KOSKA TIEDÄN OLEVANI EPÄTÄYDELLISEN TÄYDELLINEN VERSIO ITSESTÄNI JOLLA ON KYLLÄ VIELÄ AIKA PALJON OPITTAVAA ITSESTÄÄN!

4. MINÄ SAATAN VAIKUTTAA TOSIKOLTA MUTTA EHEI EN TOSIAANKAAN OLE VAIKKA OTANKIN ASIAT PALJON VAKAVAMPI ILME KASVOILLANI VASTAAN JNE MUTTA MINÄ OSAAN KYLLÄ MYÖS NAURAA JA PARASTA HUUMORIA MINUSTA ONKIN KUN OSAAN NAURAA ITSELLENIKIN!

5. MINULLA ON MAAILMAN IHANIN PERHE JOHON KUULUU ERIKOINEN SAKKI ERILAISIA YKSILÖTÄ JA TIEDÄMME ETTÄ MEITÄ KAMMOKSUTAAN JNE MUTTA TIEDÄMME MYÖS SEN ETTÄ SIIHEN ON JTN SYITÄKIN ,MUTTA PERHEENÄ TARPEEN TULLEN PUOLUSTAMME TOISIAMME RINNAKKAIN MUUTA MAAILMAA VASTAAN!

6.MINULLA ON MYÖS N.15V POIKA TAI SIIS JÄTKÄ JOKA EI ASU LUONANI MUTTA SILTI NÄEN HÄNTÄ KERRAN KUUSSA VKL:N AJAN JA TULEVAISUUDESSA TOIVOTTAVASTI ENEMMÄN!! JA MIKSI POIKANI EI ASU LUONANI EI OLE PELKÄSTÄÄN MINUSTA RIIPPUVA ASIA VAAN SE ON MONEN ASIAN SUMMA EIKÄ MINULLA OLE VELVOLLISUUTTA ASIAA ULKOPUOLISILLE AVATA JOS EN HALUA!

7. MINULLA ON ELÄMÄSSÄNI PIENI MUTTA ERITTÄIN TIIVIS YSTÄVÄ PIIRI JOISTA 2 ON SEN VERRAN LUOTTO IHMISIÄ ETTÄ HEIDÄN TAKIAAN OLISIN VALMIS OTTAMAAN VAIKKA LUODIN VASTAAN!  KAVEREITAKIN MINULTA LÖYTYY JNE MUTTA SE ETTÄ YSTÄVÄKSI SANON VAATII MOLEMMIN PUOLISTA LUOTTAMUSTA!

 

Noin.... siinäpä tällä kertaa tekstiii